DENGAN KECERDASAN JIWALAH MANUSIA MENUJU ARAH KESEJAHTERAAN

Monday 3 March 2014

traditional medicine that can cure all diseases

share ya :

Today many types of food or could be said to have toxic or harmful substances , as many medicines are made ​​from chemicals that are used either in the form of fertilizer or sprayed , Farmers use these materials to control pests that attack the pertanianya land with considerable risk large that the incidence of various diseases , 
For that here I will give you some tips to make the traditional ingredients of course with a small chemical effects and allegedly could cure various diseases . With ingredients that are not so complicated . 
Ingredients : 
1 . saffron white 
2 . turmeric green 
3 . leaves antanan 
Of course, the above three ingredients are not hard to find and we have great efficacyHow to manufacture : 
Once we get past the above three ingredients we clean . For turmeric our tiny little pieces , after completion of the third cut our sun to dry . After drying, then we prepare hot water and glass . Enter the last three ingredients to taste and then we enter into the glass makers use hot water we have prepared earlier , once brewed wait until warm and then we drink . Do this on a regular basis .

Would that we keep health before treating it .

May be useful

If no input or corrections to my writing . I say thank you

Newer Post Older Post Home

1 comments:

Assalamu Alaikum wr-wb, perkenalkan nama saya ibu Rosnida zainab asal Kalimantan Timur, saya ingin mempublikasikan KISAH KESUKSESAN saya menjadi seorang PNS. saya ingin berbagi kesuksesan keseluruh pegawai honorer di instansi pemerintahan manapun, saya mengabdikan diri sebagai guru disebuah desa terpencil, dan disini daerah tempat saya mengajar hanya dialiri listrik tenaga surya, saya melakukan ini demi kepentingan anak murid saya yang ingin menggapai cita-cita, Sudah 9 tahun saya jadi tenaga honor belum diangkat jadi PNS Bahkan saya sudah 4 kali mengikuti ujian, dan membayar 70 jt namun hailnya nol uang pun tidak kembali, bahkan saya sempat putus asah, pada suatu hari sekolah tempat saya mengajar mendapat tamu istimewa dari salah seorang pejabat tinggi dari kantor BKN pusat karena saya sendiri mendapat penghargaan pengawai honorer teladan, disinilah awal perkenalan saya dengan beliau, dan secara kebetulan beliau menitipkan nomor hp pribadinya dan 3 bln kemudian saya pun coba menghubungi beliau dan beliau menyuruh saya mengirim berkas saya melalui email, Satu minggu kemudian saya sudah ada panggilan ke jakarta untuk ujian, alhamdulillah berkat bantuan beliau saya pun bisa lulus dan SK saya akhirnya bisa keluar,dan saya sangat berterimah kasih ke pada beliau dan sudah mau membantu saya, itu adalah kisah nyata dari saya, jika anda ingin seperti saya, anda bisa Hubungi Bpk Drs Tauhid SH Msi No Hp 0853-1144-2258. siapa tau beliau masih bisa membantu anda, Wassalamu Alaikum Wr Wr ..

Post a Comment